ZÁRUKY A REKLAMÁCIE
Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok eshopu The ChilliDoctor.
Kupujúci je povinný sa zoznámiť s reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred odoslaním záväznej objednávky.
Uzatvorením kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho sa berie za súhlas.
Ako doklad o záruke vystavuje thechillidoctor.cz ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (objednávku) a po zaplatení faktúru, so zákonom stanovenými údajmi pre uplatnenie reklamácie (názov tovaru, cena, množstvo, katalógové číslo, dátum predaja).
1. Záručné podmienky
Kupujúcemu sa odporúča, aby pri dodaní zásielky od prepravcu, skontroloval stav zásielky (poškodenie krabice). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá javí známky poškodenia. Pokiaľ takto poškodenú zásielku prevezme, je nevyhnutné poškodenie spísať v preberacom protokole prepravcu. Na neskoršiu reklamáciu v tomto smere nebude braný ohľad.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby.
Záruka sa nevzťahuje na:
a) chyby vzniknuté bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním
2. Postup pri reklamácii tovaru
1) informujte nás o reklamácii e-mailom na: eshop@thechillidoctor.cz
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu: The ChilliDoctor s.r.o., Hornická 2511 / 10a, Ústí nad Labem, 400 11
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie a vašu adresu
4) spolu s predajným dokladom o nadobudnutí reklamovaného tovaru
3. Vybavenie reklamácie
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií, Vás budeme okamžite informovať o stave reklamácie. V prípade, že reklamácia bude oprávnená, má kupujúci právo na úhradu nevyhnutných nákladov, najmä poštovného, ktoré uhradil pri odoslaní reklamovaného tovaru. V tom prípade oskenujte podací lístok a zašlite na náš kontaktný email eshop@thechillidoctor.cz
V prípade, že výrobca reklamáciu uzná, bude čiastka vrátená na Vami uvedený účet.
Všetky doklady týkajúce sa reklamácie si vždy starostlivo uschovajte.
4. Záverečné ustanovenie
Tento reklamačný poriadok je platný od 12.01.2016